Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 17 november 2012 19:02

Idag hoppade jag ALL IN för första gången och de gick helt galet bra.

Galoppen sitter nu super bra och hon fattar galopp direkt och håller den tills jag bryter av, de är väldigt bra med tanke på hur kort tid vi egentligen ritit henne.
Jag skrittade och travade över bommar och så hoppade jag något kryss och några räcken med plank och hon hoppade bra då jag inte störde henne. Med mer träning kommer hon bli super.

hon har utvecklats så sjukt galet mycke på såå kort tid och på bara 2 veckor så är de en helt annan häst att rida galoppen är aom på en vanlig ridhäst och hon lyssnar super.
Denna häst gör allt för att göra ryttaren nöjd och hon lyckas kan jag säga!!

BÄSTASTE ALL IN<3

Ovido - Quiz & Flashcards