Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 6 mars 2013 10:45

Var ett bra tag sedan jag bloggade sist. Jag har lagt bloggen helt åt sidan ett bra tag nu och den kommer kanske stå still ett tag till. De har hänt väldigt mycket nu på senaste tiden som jag inte alls mår bra av.

De har gått så långt att jag funderat på att hoppa av skolan och göra något annat istället, vad vet jag inte riktigt!


Imorgon ska jag till grans en sväng och prata med någon människa där. Jag vill verkligen ha min utbildning (hästskötarexamen) men jag vet ärligt talat inte om jag kommer att fixa de som de känns just nu.


Med All In är de bara bra. Sonja var ut till stallet och kollade så att våra sadlar satt bra och både min hoppsadel och sofis dressyrsadel låg toppen bra! Så j*vkla skönt!

Hon har skött sig toppen bra och så. All In var inte så hoppsugen igår jag kunde hoppa i höger varv men hon vägrade på hinder som var typ 60cm i vänster varv. Hon hade väll en dålig dag bra.


Jag har även ridit Anna Norstedts KAKAN   hela helgen och de har gått riktigt bra, han är så sjukt fin. Fick hoppa några språng på honom igår och de var helt sjukt kul!


Nu ska jag och All In börja tagga till Boden tävlingen den 16 Mars.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards