Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 21 mars 2013 21:48

Nu gör jag ännu ett nytt försök till att börja blogga igen!
Jag har ju inte mått så bra sista tiden men nu j*klar är jag tillbaka och känner mig piggare och gladare än någonsin. Så de känns himla roligt, känner mig som en helt annan person vilket är väldigt skönt!

All in vilar i veckan Eva ska köra henne i morgon bara så de blir toppen bra, annars är allt bara bra med henne.

Snart är se ju i påsklov så jobbar bara några dagar nästa vecka och sen är de lov i typ över en vecka! Gode skönt behöver verkligen de.
Blir att åka till stugan och slappa och typ köra skoter med syrran! Skönt att kunna fara dit, vara hästledig i några dagar och bara ta de lugnt och bara tänka på sig själv!

Håller även på att kolla tävlingar så nästa tävlig blir kanske i Skellefteå den 13 april! Skojigt!

Hare bra!!
/ Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards