Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 11 oktober 2012 16:39

 

Idag red jag fina Pärla. De belv ett pass ute på stora banan. Jag höll på att bygga fram hinder och hande då tagit tyglarna runt armen och då blev hon rätt för något och stack. Hon galopperade runt på banan ett tag men jag fick inte fast henne... Då ringde jag till A-C och då kom även Alex och Anna och hjälpte med och fånga henne.

Sen när vi väl fått fast henne så ledde Alex henne så jag kunde få bygga klart. Sen kunde jag äntligen börja rida. Travade på en stor volt och hon var jätte mjuk och fin och vi fick in ett bra tempo.


Sen började jag hoppa och de gick super bra. Vi hoppade inte så många språng men allt kändes bra. Så då avslutade jag och travade av henne. Hon har aldrig hoppat så bra som hon gjorde idag!!


Finaste lilla Pärla plutt!  

Ovido - Quiz & Flashcards