Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 17 oktober 2012 12:28

Min älskade lilla kille! De är helt sjukt att förstå att jag aldrig mer kommer få se dig aldrig mer få röra din mjuka päls. Jag kan inte fatta de. De är så tomt utan dig! Jag älskar dig och kommer ALLTID att göra de. Min lilla kille du betyder allt för mig<3

Av Sandra Lundberg Eriksson - 17 oktober 2012 06:56

Jag fick telefonsamtalet då jag ritit klart All In och höll på att mocka i ridhuset. Fullfart tar eva henne och jag går direkt till stöddig. Jag tog av honom täcket och gick in med honom i stallet. Stod med honom i Pärlas box och Emma fotade lite och sen gick vi ut och fotade.


Sen kom lastbilden. Jag han klappa på stöddig en sista gång och säga hej då innan dom tog honom. Han ville inte riktigt följa med dom men snäll som han var så gick han in i lastbilen och stod där inne och skrek som en galning!


             

Du var en helt underbar häst. Jag saknar dig otroligt mycke men dehär var de bästa för dig! Du kommer alltid att vara den finaste och våran absolut första häst. Jag älskar dig och kommer alltid att göra de våran finaste kille!! :'( Jag trivdes så bra med dig våran finaste lilla grabb. Nu får han ha de bra i hästhimlen.


 




Ovido - Quiz & Flashcards