Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 23 december 2012 08:34

ALL IN var helt otroligt duktig!! Jag red första klassen som var 60cm. Jag skrittade fram henne rätt länge och så tog jag de ganska lugnt hon var rätt pigg men lyssnade väldigt bra.

Inne på banan skrittade jag runt lite och visade henne hindrena tills jag fick start singnalen. Hon var hur fin som helst lyssnade toppen bra och galopperade nästan hela banan!!
0:a och en vit rosett fick vi med oss hem!!

Andra klassen ledde Jannike fram ALL IN medans jag gick banan och sen han jag knappt hoppa fram 2 gånger på lilla och 2 gånger på oxern och sen var de bara gå in på banan.

Hon hoppade super även denna klass och lyssnade bra på mina hjälper. 0/0:a och just utanför placering!

ALL INs första tävling och hon gör de så sjukt bra de är helt galet! Denna häst gör fasiken allt för sin ryttare! VÄRLDENS FINASTE ALL IN?

Här får ni även massa bilder?

Ovido - Quiz & Flashcards