Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 29 december 2012 19:32

Hej!

Idag for jag till stan en sväng på morgonen och fick med mig hem 2 tröjor, ett par byxor och Sockar, hittade en av tröjorna på barnavdelningen gode bra att vara liten ibland när de ibland finns snygga kläder till barn!


Sen for vi till stallet och fixade allt till ALL IN och Shettisarna. Jag mockade och fixade medans Sofi var ute och gick med ALL IN så hon fick röra sig lite. -23.9 ute på WG så hästarna var inne idag.

Hängde upp hönät i boxen så hon skulle ha något att göra under dagen.


Sen for jag till Mamma och så slingade hon mitt hår ännu mer och de blev riktigt bra jag är jätte nöjd! Sen gick jag tillbaka till Pappa och då blev de att se Snabba Cash II och den är riktigt bra.


Nu har jag hittat ALL INs mamma så ska se om jag hittar några bilder på henne med bara så ska jag lägga upp dom med här!


Imorron har jag bokat ridhuset så jag tänkte hoppa med ALL IN lite ska be mamma filma lite så de kommer ut filmer.

Sen vid 2 ska vi ut till Emmah och hälsa på riktigt roligt!!


Ska börja fixa tävlings licens för både mig och ALL IN för 2013 så vi kan fara ut och tävla. Jag har kollat lite tävlingar och Luleå RK har i början av februari så är lite sugen att starta där. Sen ska jag ev. följa med Jannike till Umeå RF och tävla där de skulle vara skoj men ska kolla upp klasser och grejs så får vi se.

Ska även känna hur de känns efter Nizar träningarna och så och om de känns bra då är de ju bara fara!

          

Lite bilder från idag!

Hare bra.

 

Ovido - Quiz & Flashcards