Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Sandra Lundberg Eriksson - 27 december 2012 19:35

Idag blev de ett pass i ridhuset på ALL IN.
Först skrittade och travade jag lite på volt och på 8:a volt och så sen galopperade jag på volt och försökte korta galoppen och de gick sjukt bra vi vänster varv i höger är de lite segt ännu men hon lyssnar bra och försöker så de är toppen.

Sen red jag runt lite i trav och då släppte de för henne och då avslutade jag då hon var så fin!

Av Sandra Lundberg Eriksson - 27 december 2012 16:28

Debutklassen 0 fel och en rosett!!


Andra klassen 0/0:a och just utanför placering!!



Snacka om att man har världens finaste Varmblod. Hon har inte hoppat med ryttare på ryggen många gånger och tränat bana ca2 gånger innan denna pay and Jump!! Hon är helt otrolig och ställer upp i alla lägen! ÄLSKAR VERKLIGEN DENNA HÄST!  


 



 

Av Sandra Lundberg Eriksson - 27 december 2012 15:26

Nu är dessa ursnygga ridbyxor beställda!! Länktar till dom kommer!


   

Av Sandra Lundberg Eriksson - 27 december 2012 09:07

Nu har jag rensat lite bland mina grejer i skåpet och har hittat lite grejer vi inte använder. Vissa saker är nästan nya och vissa är mera använda.


AMIGO TRANSPORTSKYDD stl. Full  100kr ( Lagade på två ställen men annars i mycket bra skick)  SÅLT!

 


SHOWMASTER TRANSPORTSKYDD stl. FULL  200kr ( Använda max. 2 gånger)

 


NOSGRIMMA MED MÄSSING stl.FULL 50kr ( använd rätt mycke men i mycket fint skick!)

 


PANNBAND SILVER stl. FULL 100kr ( använt Max2 gånger)

PANNBAND MÄSSING stl. FULL 50kr ( Använt mer men i mycket bra skick)


RAKTBETT stl. 12.5   50kr    (Knappt använt)

KÖRBETT stl. 12.5   100kr  ( lite mer använt men i mycket bra skick)

 


BRUN MARINGAL stl. COB   100kr ( Använd ca.5 gånger men för litet för våran nya häst)

 


MARINBLÅTT REGNTÄCKE stl.135 150kr (lagat på några ställen men annars i bra skick)

  


Vid intresse maila mig  eller kommentera detta inlägget!

Sandraeriksson123@hotmail.com



Ovido - Quiz & Flashcards