Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 9 februari 2013 09:49

De har hänt lite småsaker sedan jag bloggade sist. Jag har provat rida All In med Pehlam i "dressyr" och i hoppningen, vilket har funkat otroligt bra. Hon trivs i de bettet och jag rider mer nogrant och man slipper hålla så mycke i henne speciellt i hoppningen.


Sen har jag även provat att rida med graman vilket funkade absolut bäst. hon jobbade toppen bra och lyssnade på mig utan att stressa upp sig! Vilket känns riktigt bra. Hon var väldgt fin och kunde korta galoppen väldigt mycke hon galopperade så kort att jag nästan skulle kunna vända henne på en liten volt!


Sen har Sofi provat rida med inspänningar vilket också funkade rätt bra, Hon sänkte huvudet och lyssnade bra men hon blir osäker då man spänt dom lite.


PÅ söndag ska jag hoppa henne igen.


Kolla vad duktig hon har blivit i galoppen!


 
  

Här hoppar hon 110cm

 

Av Sandra Lundberg Eriksson - 9 februari 2013 09:42

Detta snygga schabrak och täcke köpte jag på loppisen förra helgen. Så kul att hitta snygga grejer för otroligt billg peng!


Schabraket köpte jag för 50kr


Detta Fleece täcke köpte jag för 100kr och fick ett hönät på köpet!

     


Sen har hon även fått en annan läder grimma då Stöddigs gamla var alldeles för stor. Så nu har hon fått en ny i storlek Cob som satt toppen bra på henne.

Ovido - Quiz & Flashcards