Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 15 februari 2013 20:03

Imorgon far jag och Beda till stallet vid 12-tiden och rider (beda ska oxå få rida) Blir ett pass i ridhuset för att jag ska få rida lite mera seriöst.

Sen ska vi packa alla grejer som ska med.

* Sadel + Träns + martingall

* Skydd + borstar

* Passet

* Klossgrimskaft + hink

* Tävlingstäcket

* röd rosett + Nummerlapp

* Kavaj + Vita ridbyxor

* ridstövlar + hjälm

* Sporrar + Spö

De var nog allt, men kommer säkert på något mer jag måste ha med när jag väl står och packar.



Ska öven och köpa ett par turkosa benlindor år henne som matchar till hennes gråa schabrak med turkos passpoal!! Har börjat rida mycket med lindor fram och skydd bak då hennes ben blir så himla fina, sen tycker jag att de är j*kligt snyggt att ha så. Erkänn att dom är gode snygga på en svart häst?!?

 



Av Sandra Lundberg Eriksson - 15 februari 2013 19:52

Snacka om att de är varmt ute idag 3+ grader ute i stallet. Helt galet skönt. Blev en tur i skogen barbacka tillsammans med Jannike & Beppe och Sofi & Tage. All In skötte sig super. De var första gången jag travade och galopperade på henne barbacka ute i skogen, vilket gick galet bra. Hon är så himla duktig!


Bytte täcken på henne nu då hon fick ha ett annat innetäcke på sig och så ett tunnare ute täcke då de är så varmt ute. Jag borstade och fixade med henne. Hennes höboll är även slut nu så hon får äta påsar i hagen över helgen så får hon en ny höboll typ nästa vecka.


LITE BILDER FRÅN IDAG..


       

Av Sandra Lundberg Eriksson - 15 februari 2013 09:18

Idag tänkte jag fara ut i skogen barbacka på All In och ta de lite lungt. Får även sällskap av Sofi och Tage så de blir kul.

Sen ska jag smörja all utrustning!

Ovido - Quiz & Flashcards