Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 14 februari 2013 19:21

Första filmen glömmer jag ytter skänkeln och ytter tygeln + att vi hade fel galopp in på volten med bockarna. Annars var hon riktigt fin!


Andra filmern tyckte jag att vi fick en väldigt bra runda så jag är väldigt nöjd!


 
  

Av Sandra Lundberg Eriksson - 14 februari 2013 10:36

Kom på vid två tiden att jag skulle vilja åka och hoppträna på Luleå RK för att några gamla kompisar skulle hoppträna, så jag frågade om jag fick vara med.

Så vid halv 6 fick jag samtalet att de var OK att komma och hoppträna med dom. Så de var bara på med Lindor och boots på All In och packa grejerna och iväg.


All In har varit rätt svårlastad ett tag och idag gick hon in direkt i transporten både då vi skulle dit och hem, så j*kla skönt!


Vi hoppade en liten bana som var väldigt nyttig för mig och All In. Först två hinder efter långsidan med 7 galoppsprång mellan och sen hoppa två bockar på en volt, Sakta av till trav, trava över två travbommar och sen höger galopp på oxern sen hoppa bockarna på volt år andra hållet och sen långsidan tillbaka på 7 galoppsprång!


Riktigt bra övning för mig och All In. Hon skötte sig super hoppade som en GUD och lyssnade på mig väldigt bra jag fick tillbaka henne och jag kunde öka. Riktigt duktig var hon!!


filmer kommer ikväll..


Av Sandra Lundberg Eriksson - 14 februari 2013 09:28

Var och hopptränade på Luleå RK i går kväll och de gick riktigt bra, men skriver mer senare och lägger upp någon film!

Nu sitter jag på ridskolan och har fika slutar här kl10 sen ska jag hem och äta och sen till skolan till typ 1.

Ska till WG senare och kolla när Sofi rider All In.

Av Sandra Lundberg Eriksson - 14 februari 2013 09:27

Var och hopptränade på Luleå RK i går kväll och de gick riktigt bra, men skriver mer senare och lägger upp någon film!

Nu sitter jag på ridskolan och har fika slutar här kl10 sen ska jag hem och äta och sen till skolan till typ 1.

Ska till WG senare och kolla när Sofi rider All In.

Ovido - Quiz & Flashcards