Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 18 februari 2013 08:32





Dessa filmer är fotade av Marie Österman

              

Dessa bilder fotade Sofi

    
   
   
  

Av Sandra Lundberg Eriksson - 18 februari 2013 08:24

80cm- All In var riktigt fin på framhoppningen, Inne på banan hade jag inget i handen och hon var lite seg för skänkeln och de blev lite kråksprång här och där men vi 0:ade och jag är verkligen jätte nöjd över henne!


90cm- All In var super fin då jag hoppade fram till denna klass med. Inne på banan var de samma som i 80cm inge i handen och mycket seg för skänkeln. Så blev konstiga språng de blev 16 fel på hinder och 1 tidsfel.


Men jag red om banan och hon var fortfarande seg men hon petade bara ett hinder nu! Nöjd över henne.


De var så mycket nytt idag så jag tror de blev lite förmycket nytt i huvudet på henne, men hon gjorde sitt bästa och de är allt jag kräver av henne så jag är verkligen jätte nöjd över lill tjejen!


Hon var väldigt skraj för fontänen dom byggt upp på banan, Hon ville inte riktigt hoppa hindrena som var ner mot den men bort från den gick de fort. haha

 

Ovido - Quiz & Flashcards