Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 20 februari 2013 21:41

 BILDER FRÅN KLUBBTÄVLINGEN!


   


 

Av Sandra Lundberg Eriksson - 20 februari 2013 21:13

Idag blev de en stressig dag i stallet. Kom till stallet vid kvart i fyra. Mamma hade tagit in och borstat All In så jag slängde på tömkörningsgjorden och lindade benen med dom turkosa lindorna.


Gick ner till banan och började med att tömköra henne gick på rakt spår. tränade volter och att byta varv i fart. De gick hur bra som helst, så sjukt kul då allt flyter på och hon lyssnar och förstår vad jag vill. De är grymt kul.

Sen gick jag in på en volt och då fick hon trava och galoppera. Hon var busig som tusan gjorde luftsprång i galoppen och sparkade bakut.

Sen avslutade jag med att tömköra runt spåret på volter, gå på rakt spår mitt på banan utan att de skulle bli vingligt och att byta varv mm. Riktigt roligt att de går så sjukt bra!


Gick in med henne sen och jag och mamma hjälptes åt att ta av grejerna och släppa ut henne i hagen igen.


När jag kom hem hade jag 25min på mig att äta och göra mig i ordning innan jag for på bio med Jannike och Sofi, vi såg små citroner gula den var riktigt bra faktiskt!!


Nu sitter jag hemma och kollar tv. Imorgon blir de en heldag på Grans sen hem och rida All In!  

Ovido - Quiz & Flashcards