Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 3 januari 2013 16:57

IDAG har jag ridit ut en sväng i skogen på PÄRLA och hade Sofi på ALL IN som sällskap. Vi for efter körvägen ocg galopperade vilket var väldigt roligt och PÄRLA var jätte taggad. ALL IN skötte sig super med Sofi och fattade galopp precis då hon ville.


Sen var jag med Jannike och Jeanette på HÖÖKS och kollade vad dom hade på REA och då hittade jag ett par röda LAMICELL skydd som matchar med hennes röda HVpolo schabrak villket blir toppen snyggt som tävlingsoutfit!

Sen köpte jag 2 par boots och ett pehlam med äppelsmak.

     

Sen fick jag även en present av Jeanette. En bok som jag ska skriva min tävlingstermin i under 2013 och så hade hon gjort en jätte fin framsida på den med bilder på Mig och ALL IN. 1000 tack Jeanette!!  

_______________________________________________________________________________________

IMORGON Ska jag fara ut en sväng med ALL IN i skogen så vi ska träna lite galopp och rida lite dressyr i skogen där hon brukar vara finast. Hon har ridits ute väldigt mycke nu dom senaste dagarna, hon har tagit de lite lugnare än vanligt för snart sätter träningar och tävlingar igång!


Sen ska jag även rida dressyr på PÄRLA i ridhuset, men vi får se vad vi hittar på för något kul!



Ovido - Quiz & Flashcards