Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 16 januari 2013 19:41

Idag for jag till stallet efter att jag slutat. Sofi bytte dag med mig idag så jag longerar henne i morgon istället.

 Åt middag i stallet och satt och pratade lite med Emmah och Jannike. Sen höll jag Jannike sällskap medans hon gjorde i ordning Jasmine. Kollade lite när sofi red men de var så sjukt kallt i ridhuset så då gick jag och mamma och städade i All Ins skåp och de blev sjukt bra ordning.


Stoppade upp en tyg grej med fack som man kan typ köpa på IKEA och stoppade skydd och bett och sånt i och sen på krokarna på sidan hänger grimmor, träns och grimskaft.


Sen var jag och klappade lite på All In och la på henne sitt innetäcke. Ska kolla igenom vad vi har för täcken på vinden och sånt och kolla om vi kan ha på henne något annat täcke istället för dom vi har framme nu.


*Imorgon kommer de ett inlägg med ridövningar som är extra bra för travare, mest hoppövningar då jag inte tränar så jätte mycke dressyr.*




Av Sandra Lundberg Eriksson - 16 januari 2013 19:38



_______________________________________________________________________________________



   

Ovido - Quiz & Flashcards