Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 13 januari 2013 18:45

Idag blev de inget pass i ridhuset utan först ut en sväng och sen nere på banan. Fick med mig Mamma och Tage som sällskap vilket gick väldigt bra, Tage tvärvände och stegrade lite men de gick väldigt bra mamma är inte rädd av sig utan hon skrattade som bara och så fortsatte vi. All In var super duktig och hon var väldigt lungn. Blev bara skritt och lite trav ute. Sen nere på banan galopperade jag. All In var så glad så hon sparkade bakut flera gånger och var jätte pigg.

Även höger galoppen funkade bra idag och hon var såå fin.


De var en perfekt dag att rida ut solen sken och de var inte många minusgrader så de var helt enkelt en helt perfekt söndag.


De var inte så stor skillnad med den dära nosgrimman så jag fortsätter på den jag alltid använt. Men hon är så snäll så hon gapar inte och bara sticker.


Här kommer bilder från idag:

           


Sen har vi även köpt en transport idag. Så nu är de bara planera tävlingsterminen 2013 och vi har redan anmält oss till en klubbis på LRK nästa helg. All In ska hoppa 70 - 80cm. Så de blir riktigt skoj!


Snart ska jag se Ponnyakuten och nå annat och äta chips och dipp.



Ha en fortsatt bra söndag!



Av Sandra Lundberg Eriksson - 13 januari 2013 09:35

Snart ska jag till stallet och rida lilltjejen. Tänkte rida ett pass i ridhuset idag och träna galoppen på henne. Ska tänka på de Nizar sa. Sen ska jag fortsätta rida mycke lösgörande och att hon ska bära upp sig själv och så. Ska försöka fota lite i stallet på finaste tjejen så ni får lite nyare bilder på henne.


Ska även prova byta nosgrimma idag. Ska prova rida med en pullarnosgrimma vilket har funkat toppen på henne tidigare, så nu ska jag rida med den igen då de var ett tag sedan.



Ovido - Quiz & Flashcards