Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 19 januari 2013 19:53

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, tävlat och sen blev de middag och firande av Hanna B som fyller 14år på måndag!

Bloggar senare vid datorn så jag kan lägga upp filmerna från idag och då får ni även resultatet.

Av Sandra Lundberg Eriksson - 19 januari 2013 08:30

For till LRK kl.8 för att hinna mocka åt båda hästarna, fixa i ordning deras utrustning och borsta på dom så dom är riktigt rena. Sen har jag även två medhjälpare idag. Sofi hjälper mig med All In och Beda hjälper mig med Farre.


Sen är även Mamma och Emmah med mig och kollar och hjälper till.


Farre ska ha sverige schabraket och sverige luvan, All In ska antingen ha ett grått schabrak med blåkant och svart luva eller rött HVpolo Schabrak och svart luva. Sofi gör ju i ordning henne så hon får välja vilket hon ska ha på sig.


Ska försöka hinna blogga mellan klasserna så ni får resultaten. Annars bloggar jag efter!


HA EN BRA DAG!

Av Sandra Lundberg Eriksson - 19 januari 2013 06:23

   

Beställde ett par nya ridbyxor från Starrider.se och Jag tänkte använda dom på Nizarträningarna. Så när jag står och håller på att göra i ordning All In så släpper knappen på byxorna. Då belv jag gode iriterad, jag hinner inte ens sätta mig på hästen så är dom paj!


Men då löste vi de med skärp och hösnöre så jag kunde rida i dom ändå. Sen när jag kom hem försökte jag göra en reklamation på starriders hemsida men de gick inte de var något fel på den. Då Mailade jag på tyras mail men inget svart tillslut hittade jag en annan mail till starrider där jag fick svart väldigt fort.


Då frågade dom om jag ville ha nya ridbyxor eller om jag bara ville su dit en ny knapp på byxorna och då valde jag att bara sy dit en ny knapp och få byxorna lite billigare.


Vilket jag självklart fick. Hela 70% till och med så de blev inte många kronor att betala för dom.


Hoppas bara att de var fel på mina ridbyxor och att ingen annan fått de problemet. Ridbyxorna är otroligt sköna och väldigt snygga. Dom är väldigt lika JW ridbyxorna i materialet. Väldigt snygga ridbyxer för en bra peng!!


Sen var de väldigt lätt att ha och göra med starrider och de var inge tjorv alls och de tyckte jag var väldigt bra av dom, Och dom svarar väldigt fort på mail. Leveransen är inte heller så lång dom kommer typ mellan 2-5 arbetsdagar!



Ovido - Quiz & Flashcards