Sandra Lundberg Eriksson

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Sandra Lundberg Eriksson - 4 januari 2013 20:05

Idag blev de en sväng ut till storheden då jag helt glömde att köpa ett delta till bettet. När vi kom till stallet så åt vi bara och sen for vi ut och red. Fick Sofi och Tage som sällskap idag.


ALL IN funkade super på de nya bettet. Jag fick stopp på henne på en gång och kunde äntligen galoppera i kortgalopp ute utan att hon stack när hon började tycka de var jobbigt så de var sjukt kul!



Sen for jag ut i skogen med PÄRLA med och då hade jag Jannike och Dumle som sällskap och de var himla kul. Vi galopperade gode fort och så tvärnintar Dumle och då tvärnitar Pärla med och då flög jag fram på halsen men lyckades sitta kvar.


_______________________________________________________________________________________

Imorgon ska jag med mamma till stugan först och skotta och sen ska jag rida ALL IN och kanske PÄRLA!



Av Sandra Lundberg Eriksson - 4 januari 2013 19:54

Om en ursnygg tävlingskavaj från Tyras kollektion!
www.darios.se och www.starrider.se

Ovido - Quiz & Flashcards