Sandra Lundberg Eriksson

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Trasiga ridbyxor!

Av Sandra Lundberg Eriksson - 19 januari 2013 06:23

   

Beställde ett par nya ridbyxor från Starrider.se och Jag tänkte använda dom på Nizarträningarna. Så när jag står och håller på att göra i ordning All In så släpper knappen på byxorna. Då belv jag gode iriterad, jag hinner inte ens sätta mig på hästen så är dom paj!


Men då löste vi de med skärp och hösnöre så jag kunde rida i dom ändå. Sen när jag kom hem försökte jag göra en reklamation på starriders hemsida men de gick inte de var något fel på den. Då Mailade jag på tyras mail men inget svart tillslut hittade jag en annan mail till starrider där jag fick svart väldigt fort.


Då frågade dom om jag ville ha nya ridbyxor eller om jag bara ville su dit en ny knapp på byxorna och då valde jag att bara sy dit en ny knapp och få byxorna lite billigare.


Vilket jag självklart fick. Hela 70% till och med så de blev inte många kronor att betala för dom.


Hoppas bara att de var fel på mina ridbyxor och att ingen annan fått de problemet. Ridbyxorna är otroligt sköna och väldigt snygga. Dom är väldigt lika JW ridbyxorna i materialet. Väldigt snygga ridbyxer för en bra peng!!


Sen var de väldigt lätt att ha och göra med starrider och de var inge tjorv alls och de tyckte jag var väldigt bra av dom, Och dom svarar väldigt fort på mail. Leveransen är inte heller så lång dom kommer typ mellan 2-5 arbetsdagar!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lundberg Eriksson - 21 mars 2013 21:48

Nu gör jag ännu ett nytt försök till att börja blogga igen! Jag har ju inte mått så bra sista tiden men nu j*klar är jag tillbaka och känner mig piggare och gladare än någonsin. Så de känns himla roligt, känner mig som en helt annan person vilket är...

Av Sandra Lundberg Eriksson - 6 mars 2013 10:45

Var ett bra tag sedan jag bloggade sist. Jag har lagt bloggen helt åt sidan ett bra tag nu och den kommer kanske stå still ett tag till. De har hänt väldigt mycket nu på senaste tiden som jag inte alls mår bra av. De har gått så långt att jag funde...

.

Av Sandra Lundberg Eriksson - 28 februari 2013 20:58

Idag har jag bara suttit i stallet och typ tagit de lungt och träffat dom jag jobbat med tidigare. Hjälpt dom att köra in höbollar och lite sånt. Nu sitter jag i fikarummet och tar de lungt, sen ska vi en skräckis. Bloggar mer i morgon ...

Av Sandra Lundberg Eriksson - 26 februari 2013 21:29

Idag hoppade jag All In i ridhuset. De gick galet bra! Hoppade studs 4st på rad. Sen hoppade jag en trippelbarr på 90cm. Köpte gaggbettet idag och de gick toppen att rida på de. Har fått rida Kakan två dar i rad har inte ridit han på över ett ha...

Av Sandra Lundberg Eriksson - 22 februari 2013 20:37

             

Ovido - Quiz & Flashcards